måndag 28 december 2009

del 2

”AAA” Sa Julia och reste mig upp. Nina stod i vägen så jag kunde inte springa ifrån galningarna.
”Det är du!” Sa Nina.”
”Fantstiskt!” Sa pojken.
”Ursäkta men för det första: VA? Och för det andra” Jag vände sig mot pojken ”vad heter du?” Det kanske var konstiga frågor men de verkade acceptera mina frågor.
”Jag heter... eh”
”Han heter Aderin men kalla honom Adrin” Svara de Nina. Har Adrin tappat tungan? Hehe.
”Och du har vårens vackraste leende!” Sa Adrin.
”Eh tack...”Svarade jag.
”Han menar att du är vårens ledare, han sa lite fel bara”Sa Nina” ”Du är en av oss! Låt mig fixa det där såret ”.
Hon tog händerna över Julias sår och sedan, var såret borta!
”MAMMA MIA!! DU ÄR TROLLKARL! ELLER HÄXA! ELLER UTOMJORDING!” Skrek Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar